فایل تجـربیات مدون آموزشی چگونه كلاس تاريخ را با نشاط و جذاب کردم ؟

فایل تجـربیات مدون آموزشی چگونه كلاس تاريخ را با نشاط و جذاب کردم ؟

فایل  تجـربیات مدون آموزشی  چگونه كلاس تاريخ را  با نشاط  و جذاب کردم ؟

 تجـربیات مدون آموزشی   چگونه كلاس تاريخ را  با نشاط  و جذاب کردم ؟ چگونه توانستم به دانش آموزم پروانه در زمینه یادگیری  درس تاریخ کمک کنم

فرمت فایل: ورد

تعداد صفحات: 44

 

 

 

 

فهرست مطالب

 

 

                چگونه توانستم کلاس تاریخ را با نشاط و جذاب کردم؟

چکیده ........................................................................................... 1

مقدمه ...................................................................................... ...2

بیان مساله ................................................................................... 4

تعريف و تبيين واژههاي كليدي.......................................................... 8

روش گردآوري اطلاعات...................................................................... 9

ارزيابي نتايج.................................................................................. 17

بيان محدوديتها............................................................................... 21

ارائه پیشنهادات.............................................................................. 22

منابع و پيشينههاي مورد استفاده....................................................... 23

                چگونه توانستم به دانش آموزم پروانه در زمینه یادگیری درس تاریخ کمک کنم

چکیده............................................................................................. 25

مقدمه .......................................................................................... ...26

بیان مسئله و توصیف وضعیت موجود ...................................................... 33

گردآوری اطلاعات شواهد 1.................................................................... 35

اجرای راه حل ..................................................................................... 36

گردآوری اطلاعات شواهد 2..................................................................... 37

نتیجه گیری و تاثیر اقدام ...................................................................... 38

پیشنهادات........................................................................................... 39

موانع ومحدودیتها.................................................................................. 39

منابع.................................................................................................... 40



چکیده

از زماني كه به تدريس درس تاريخپرداختم، متوجه عدم علاقه و توجه برخي از دانشآموزان به كلاس شدهام؛ كه از درس، كتاب و معلم گريزان و بيشتر سعي دارند كه خودشان بصورت مستقل و بدون اتكا به معلم درس را فرا بگيرند. اين وضعيت چندان براي من و كلاس خوش آيند نبود بنابراين تصميم گرفتم تا آنجا كه ميتوانم وضعيت نامطلوب را دچار تغيير و تحول نموده و كلاسم را از هر لحاظ داراي شور و نشاط كافي نمايم.

نتيجهاي كه در نهايت پس از به كار بردن راه حلهاي مختلف براي اينجانب عايد شده، شور و نشاط و علاقه به درس، همراه با فعاليت دانشآموزان در كلاس بوده است. كه اين مسئله برايم ارزش زيادي داشته است.

از ديگر مواردي كه بايد به آن اشاره شود كسب موفقيت دانشآموزان در آزمونهاي مستمر و پاياني بود.

شركت همگي دانشآموزان به صورت داوطلبانه در پرسشهاي كلاسي، انجام برخي تكاليف محوله و رقابت سالم در بين آنها از ديگر مواردي است كه از كنار آن نميتوان به سادگي گذشت.

در نشستها و گفتگوهايي كه با همكاران مختلف داشتهام، در استفاده از راهحلهاي مذكور، بيشتر تشويق ميشدم.